Mert ha nem tudnád még, az év embere ebben az évben MI vagyunk:

A Time magazin 2006-os Év Embere az internetet használó, azaz Te magad.
Mert mostanra a világháló végre azzá kezd válni, amire a technológia
alapjaiban alkalmas: interaktív, több irányú kommunikáció színterévé.

Mikor elolvastam a beh-jegyzést, (most már maradjon így) , hozzá kellett szólnom. Ez jött:

Jaj nekem. Már mindenhonnan reklám jön. Milyen jó üzlet lehet ez a
reklámozás, hogy még komoly konferenciát is tartanak arról, hogyan
manipulálják a szegény védtelen embereket.
Nekünk is kellene egy konferenciát szervezni.
Ne haragudj, nem akarlak én bántani, de már nagyon elegem van a
mindenféle bedobott, orrod beleverem reklámokból. Hogy az
óriásplakátokat képesek zöldövezeti utcákban elhelyezni, hogy már
belefulladunk, nem látunk ki tőle, és belesüketülünk. Ugye a TV-reklám
hangosabb az őt körítő műsornál, megvan ennek a technikai megoldása.

Minden a reklám érdekében történik? Álljunk már meg egy kicsit. Úgysem__libatomes-hazilag.jpg
fogok venni ilyen-olyan autót, meg ilyen-olyan terméket.  Az a néhány százalék, aki mégis vesz valamit, a reklámok nélkül is megtenné, mert szüksége van valamire, és utánajár. Legyen akkor egy cég segítőkész, és ha név nélkül is, de emberek vegyék fel a telefont, ha valamit kérdeznék. Mert ott is először az éppen aktuális átverésszagú akciókat sorolják fel.

Jó lenne felébredni, hogy nem elfogadható ez a
libatömés-szisztémájú reklámozás.

No ez jól kiszaladt ide, de nem baj. Szóval nem neked szól, csak az apropót önkéntelenül megragadtam. Ha kitörölnéd, sem gond, gyorsan kimásolom 🙂

2007-05-01 19:16:12 – Konferencia az Év Emberéről

Advertisements